Otogar esnafıyla bir araya gelen Başkan Ünlüce, işletmecilerle sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi.

Başkan Ünlüce Muharrem iftarında vatandaşlarla buluştu
Başkan Ünlüce Muharrem iftarında vatandaşlarla buluştu
İçeriği Görüntüle

Başkan Ayşe Ünlüce, “Önceliğimiz vatandaşlarımızı dinlemek, sorunları yerinde tespit etmek ve birlikte çözüm üretmek. Esnafımızın ve vatandaşlarımızın taleplerini bizzat kendilerinden dinledik. Sıcak karşılamaları ve misafirperverlikleri için esnafımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

Başkan Ünlüce, benzer ziyaretlerle kent genelindeki esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelmeye devam edeceğini belirtti.