Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Mahallelerin ihtiyaçları ve yerel yönetimle iş birlikleri ele alındı
Mahallelerin ihtiyaçları ve yerel yönetimle iş birlikleri ele alındı
İçeriği Görüntüle

 Başkan Ataç, “Dostluk, kardeşlik, dayanışma, paylaşma, birlik ve beraberlik duygularımızın daha da yoğun yaşandığı, üç ayların ve Regaip Kandili'nin tüm İslam alemi ile birlikte Eskişehir’imize hayırlı olmasını diliyorum. Bu duygular ile tüm hemşehrilerimin kandilini kutluyor; ülkemize, İslam dünyasına ve tüm insanlığa esenlikler, barış, mutluluk ve sağlık getirmesini temenni ediyorum” sözlerini kullandı.