Kuzey Kuşak Yolu projesinde kritik eşik aşıldı
Kuzey Kuşak Yolu projesinde kritik eşik aşıldı
İçeriği Görüntüle

Vali Dr. Erdinç Yılmaz, Resmî Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Atama Kararnamesi kapsamında yeni görev yerlerine atanan kaymakamlar onuruna düzenlenen veda programında Eskişehir’e verdikleri hizmetlerden dolayı kendilerine teşekkür ederek, başarı belgesi takdim etti.
Programa Kars Susuz Kaymakamlığına atanan Mihalıççık Kaymakamı Furkan Öztürk, Sinop Dikmen Kaymakamlığına atanan Alpu Kaymakamı İsmail Timur, Kars Digor Kaymakamlığına atanan Seyitgazi Kaymakamı Abdulkadir Zengin, Osmaniye Vali Yardımcılığına atanan Çifteler Kaymakamı Mehmet Usta, Çorum Vali Yardımcılığına atanan Odunpazarı Kaymakamı Ömer Ulu, Bursa Vali Yardımcılığına atanan Sivrihisar Kaymakamı Hüseyin Sayın, Vali Yardımcıları ve ilçe kaymakamları katıldı.
Programda konuşan Vali Yılmaz, kaymakamlık mesleğinin fedakârlık, adalet ve gönüllere dokunma sorumluluğunu taşıyan çok özel bir görev olduğunu belirterek, görev yapılan süre içerisinde geride bırakılan güzel hizmetlerin en kıymetli miras olduğunu ifade etti. Devleti temsil etmenin büyük bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Vali Yılmaz, vatandaşın duasını almanın ve mazluma, garibe, ihtiyaç sahibine destek olmanın mesleğin en değerli yönlerinden biri olduğunu dile getirdi.
Kaymakamlara yeni görev yerlerinde de mesleğin etik değerlerinden ayrılmadan, özveriyle çalışmaları tavsiyesinde bulunan Vali Dr. Erdinç Yılmaz, karşılaşılabilecek zorlukların mesleğe olan bağlılığı azaltmaması gerektiğini belirterek, kamu hizmetinde azim, kararlılık ve dürüstlüğün her zaman başarıyı beraberinde getireceğini, mülki idare mesleğinin ancak heyecan ve millete hizmet aşkıyla en güzel şekilde icra edilebileceğini söyledi.
Kaymakamlar da Eskişehir'de görev yapmaktan büyük onur duyduklarını ifade ederek, görev süreleri boyunca kendilerine verdiği destek ve rehberlik dolayısıyla Vali Yılmaz'a teşekkür etti.
Program sonunda Vali Erdinç Yılmaz, Eskişehir'e sundukları başarılı hizmetlerden dolayı kaymakamlara başarı belgesi takdim ederek yeni görev yerlerinde üstün başarılar diledi. Veda programı, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.