İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında, Rehberlik ve Araştırma Merkezleri ile ilgili değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya RAM müdürleri, psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri bölüm başkanları ile psikolojik danışmanlar katılım sağladı.

26ALTI26 Genç Yaratıcılar Programı lansmanı gerçekleşti
26ALTI26 Genç Yaratıcılar Programı lansmanı gerçekleşti
İçeriği Görüntüle

Toplantıda; okullarda yürütülen rehberlik hizmetleri, psikososyal koruyucu ve önleyici çalışmalar, risk analizleri, RİBA uygulamaları ve eğitim-güvenlik süreçleri kapsamlı şekilde ele alındı. Ayrıca şiddetin önlenmesi ve kriz durumlarına müdahale süreçleri değerlendirildi.

Eğitim ortamlarında güvenliğin güçlendirilmesi ve rehberlik hizmetlerinin etkinliğinin artırılmasına yönelik planlamalar görüşülerek toplantı karşılıklı değerlendirmelerle tamamlandı.