Tramvaylar yaz tarifesine geçiyor
Tramvaylar yaz tarifesine geçiyor
İçeriği Görüntüle

Eskişehir İl Müftülüğü, Reşadiye Camii’nde "Kerbela Şehitleri ve Ehl-i Beyti Anma Programı" gerçekleştirdi. Cuma namazının ardından Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaatine ve vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Vatandaşlara aşure dağıtımına eşlik eden Vali Yılmaz, vatandaşlarla bir süre sohbet ederek Muharrem Ayının ve Aşure Günü’nün hayırlara vesile olmasını temenni etti.