ESKİŞEHİR

Vali Yılmaz, Cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikram etti

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Cuma namazının ardından Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği tarafından Reşadiye Camii önünde düzenlenen etkinlikte vatandaşlarımıza aşure ikramında bulundu.

Eskişehir İl Müftülüğü, Reşadiye Camii’nde "Kerbela Şehitleri ve Ehl-i Beyti Anma Programı" gerçekleştirdi. Cuma namazının ardından Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaatine ve vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Vatandaşlara aşure dağıtımına eşlik eden Vali Yılmaz, vatandaşlarla bir süre sohbet ederek Muharrem Ayının ve Aşure Günü’nün hayırlara vesile olmasını temenni etti.